Garantie & Klachten

Garantie:
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze onze beste om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettenlijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie vervalt, zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten:
Wij raden u aan aan om klachten eerst bij ons te maken door een e-mail te sturen naar: info@lalynn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk uw uitgesloten aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet ouder is in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.