Retourneren/ Ruilen

ARTIKELEN KUNNEN NIET MEER WORDEN GERETOURNEERD I.V.M SLUITEN VAN DE WEBSHOP! 

SALE ARTIKELEN KUNNEN NIET WORDEN GERETOURNEERD! 

 

Komt een retour te laat terug, dan kunnen wij die niet meer verwerken of zijn wij genoodzaakt 20% van het aankoop bedrag in te houden. Retouren die bij ons binnenkomen zonder naam en bestelnummer kunnen niet verwerkt worden en kunnen wij daardoor niet terugbetalen.

Bestellingen die zijn geplaatst kunnen niet worden geannuleerd. Wil je toch je bestelling annuleren, dan zijn wij genoodzaakt €2,50 in rekening te brengen.

*Wordt er een deel van de bestelling retour gestuurd en niet de gehele bestelling of wordt een deel van de bestelling retour gestuurd waardoor de originele bestelling onder de €40,00 is, dan wordt er alsnog €4,95 ingehouden van de terugbetaling.

Retourzendingen kunnen naar onderstaand adres worden terug gestuurd.

LaLynn
Prinses Marijkelaan 2 
2224VB Katwijk aan zee

De verzendkosten voor retour van u thuis naar LaLynn zijn voor voor uw eigen rekening. U mag zelf bepalen met welke vervoerder u wilt verzenden. Raadpleeg de website van de door u gekozen vervoerder voor exacte tarieven. Een brievenbuspakketje kost ongeveer €4,20 en een groter pakket €6,45.

Retourneren is op eigen risico. Raakt het product kwijt of beschadigd dan bent u daarvoor aansprakelijk. Mocht het product- of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Let op Het herroepingsrecht is niet van toepassing op bestelling van gepersonaliseerde babynestjes, speenkoorden, bijtringen en spenen ivm hygiëne. De gepersonaliseerde producten zijn op maat , volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@lalynn.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor het heen en  terugzending van het product. Gepersonaliseerde producten kunnen niet geruild worden.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Email: info@lalynn.nl
Tel: 0649584507 (bellen of een berichtje via whatsapp is ook mogelijk).

Let op! Gepersonaliseerde babynestjes, bijtringen, speenkoorden met naam ,  wagenspanners met naam en speentjes kunnen niet worden geretourneerd.